Van werving- en selectiebureau tot internet marketing bureau



Social Media hebben een steeds grotere impact op het handelen van werving- en selectiebureaus of breder; voor recruiters. Social Media bieden u de mogelijkheid uzelf te etaleren op internet en te laten zien dat u kennis van het vakgebied van uw kandidaten hebt. 

Passief door goede profielen op te stellen op bijvoorbeeld LinkedIn of Facebook, actief door deel te nemen aan discussies op bijvoorbeeld fora. Personal branding dus. U kunt er niet meer omheen, internet is en blijft ‘the big thing’. Dat schrijft Martijn Betgem, senior recruitment consultant bij Adviesgroep ’88. Het ‘sharen’ of delen van informatie – waar het op internet om draait – kan in dit scenario zeer gunstig voor u uitpakken als recruiter; immers, wie zit er te wachten op een recruiter zonder kennis van uw vakgebied? U laat zien dat u de markt en het vak kent; dé gesprekspartner bent voor de kandidaat/ werkzoekende. Lees verder.

Laat je mening horen!

Laat een reactie achter.
mocht je een afbeelding wensen bij je reactie, klik dan hier gravatar!

Of kies uit nieuws categorieën