Belastingdienst nieuwe helpdesk: geen Beconlijn of BelastingTelefoon meer!



Belastingdienst biedt u de Helpdesk Intermediairs: snelle en deskundige antwoorden. Belde u voorheen met vragen naar de Beconlijn of de BelastingTelefoon? Maak dan vanaf nu gebruik van de Helpdesk Intermediairs. Deze helpdesk geeft u snel en deskundig antwoord.
Wat zijn de voordelen van de Helpdesk Intermediairs voor u?

• Deskundig antwoord op uw vragen. De helpdesk bestaat uit speciaal op uw vakgebied getrainde medewerkers. Vragen die zij onder andere beantwoorden: de status en de voortgang van de dossiers van uw cliënten, algemene fiscale vragen of vragen over fiscale middelen.

• U wordt snel geholpen. De gemiddelde wachttijd is minder dan vijf seconden.

• Direct contact. Bij de Helpdesk Intermediairs wordt u direct geholpen door een deskundige medewerker. U hoeft dus geen telefonische doorkiesmenu’s te beluisteren.

• Voorrang. Uw eventuele terugbelverzoeken voor de regiokantoren worden met voorrang behandeld.
Hoe bereikt u de Helpdesk Intermediairs?
U kunt de Helpdesk Intermediairs bereiken via de BelastingTelefoon: 0800 – 0543. Tijdens de welkomsttekst toetst u uw speciale toegangscode in. U wordt dan direct doorgeschakeld naar de Helpdesk Intermediairs. De helpdesk is bereikbaar op werkdagen van 8.00 -17.00 uur.

Hebt u (nog) geen toegangscode? Bel de BelastingTelefoon en kies voor optie 2 ‘ondernemersvraag’.

Bron: de Belastingdienst

Laat je mening horen!

Laat een reactie achter.
mocht je een afbeelding wensen bij je reactie, klik dan hier gravatar!

Of kies uit nieuws categorieën